Tiedote 1.6.2018

Julkaistu: 1.6.2018

Hyvä yhteistyökumppanimme,
Olemme tänään allekirjoittaneet Kespron kanssa sopimuksen, jonka myötä jatkamme matkaamme osana Kesproa. Vaikka kalapolut liittyvät yhdeksi, toimimme jatkossakin omana itsenäisenä yrityksenä. Arkemme siis jatkuu aivan kuten tähänkin asti.

Sekä teille tutut yhteyshenkilöt, työntekijät ja johtohenkilöt jatkavat mukana normaalisti. Samalla yrityksessämme säilyy vuosikymmenien aikana jalostunut tinkimätön laatu niin tuotteiden kuin palveluidenkin osalta.

Liittyminen Kesproon avaa meille aivan uudenlaisia mahdollisuuksia kehittää toimintaamme. Kespro on osa K-ryhmää ja Suomen johtava HoReCa-alan tukkukauppa, jolla on kokemusta laadukkaiden palvelujen ja vastuullisen liiketoiminnan kehittäjänä. Kespron kanssa pääsemme hyödyntämään esimerkiksi sen tehokasta logistiikkaa.

Jatkossa toivommekin voivamme tarjota tuotteitamme ja palveluamme yhä laajemmalle asiakaskunnalle – toki niin, että meille tärkeä oman käden tuntuma sekä ensiluokkainen palvelun laatu pysyvät muuttumattomina. Siitä emme ole ikinä tinkineet emmekä tingi jatkossakaan.

Yhdistyminen Kesproon vaatii vielä Kilpailu- ja kuluttajaviraston hyväksynnän, mutta jo sitäkin ennen annamme mielellämme lisätietoa asiasta. Olkaa siis rohkeasti yhteyksissä. Erittäin hyvää kesän alkua!

Ystävällisin terveisin,

Kai Röntynen, hallituksen puheenjohtaja, Kalatukku E. Eriksson Oy