11.08.2020
Kalatukku E. Erikssonilla ollaan tyytyväisiä. Laaja, vastuullinen tuotevalikoima, käsityö ja ylivertainen ammattitaito sekä sitoutunut henkilöstö ovat mahdollistaneet vaikeanakin keväänä laajentumisen pääkaupunkiseudulta koko valtakuntaan toimittavaksi kalatukuksi. Kalabusineksessa jutut jäävät helposti kalajutuiksi, mikäli tuotteiden laatuun ja logistiikkaan ei panosteta. Erikssonilla tämä pitkäjänteinen työ tuottaa nyt tulosta.
-Liityin Erikssonin porukkaan juuri tämän kevään poikkeuksellisimpaan aikaan, toteaa Janne Sainio, joka vastaa HoReCa-asiakkuuksista Helsingissä ja muualla pääkaupunkiseudulla. Tuolloin itseäni helpotti suunnattomasti ravintolan perusprosessien ymmärtäminen ja pystyin mielestäni jo lyhyelläkin kokemuksella löytämään asiakkaille henkilökohtaisia palveluratkaisuja. Luonnollisesti joustavalla logistiikalla oli tässä tilanteessa suuri rooli, kun päivämyyntiä oli mahdotonta ennustaa. Olen siis haasteellisesta alusta huolimatta tyytyväinen asiakastarpeiden ratkaisuihin, hän hymyilee. Jannen ravintolakokemusta täydentää monivuotinen työ Mitä tänään syötäisiin? –ohjelman ruokatiimissä. – Vähittäiskaupan asiakkaat saavat ideoita ravintoloista ja haluavat onnistua myös kotona. Ravintolatasoiselle ruoalle on siis kysyntää vähittäissektorilla. Pystymme palvelemaan Erikssonin tuotteilla myös kotiruokahifistelijöitä.
Avainasiakaspäällikkö Ilkka Turtiainen vastaa puhelimeen Savonlinnassa, mistä käsin hän palvelee Kalatukku E. Erikssonin HoReCa-asiakkaita muualla Suomessa. –Olen työskennellyt Kesprossa ja Kalatukku E. Erikssonilla jo vuosia. Iloitsen mm. siitä, että Kespron ja Kalatukku E. Erikssonin yhdistyminen avasi aivan kokonaan uuden maailman valtakunnallisesti kaikille asiakkaillemme. Kiinnostus ja tunnettuus kasvavat tasaisesti ja nimenomaan Erikssonin tuotteiden vastuullisuus on luotettavan laadun ohella yksi jatkuvasti luottamusta herättävä seikka valikoimasta puhuttaessa. Toiseksi voin todeta, että keskitetty malli mahdollistaa helpon tilaamisen ja pienet määrät tutustumista varten. Yhden tilauksen edut ovat suoraan ajassa, vaivassa ja rahassa mitattavia, hän jatkaa. Kerron mielelläni asiakkaille myös muista keskitetyn tilaamisen hyödyistä.
-Olen ylpeä Kalatukku E. Erikssonin 140-vuotisesta historiasta, koska yrityksen perusidea on läpi vuosien pysynyt ennallaan. –Laadukkaat tuotteet ja vaativat asiakkaat ovat kivijalkamme. Kalan käsittely on käsityötä, jota kehitetään jatkuvasti asiakastoiveiden mukaisesti. Tämän päivän hektisyys edellyttää meiltä ratkaisuja, jotka helpottavat asiakkaidemme arkea. Valmiiksi paloitellut, sesongin mukaiset ja jopa edelläkävijyyttä tarjoavat tuotteet löytyvät meiltä kyllä. Jos eivät löydy, niin kuuntelemme toiveita mielellämme. Mutta haluan kuitenkin nostaa esiin Erikssonin tasalaatuiset ja kilpailukykyiset lounastuotteet. Ethän unohda lisätä niitä vakiolistallesi, huikkaa Kimmo Lämsä, avainasiakaspäällikkö itä-länsi-akselilta.
Ota yhteyttä avainasiakaspäällikköösi:
Kimmo Lämsä, avainasiakaspäällikkö
Puh. 0207 639 309
Ilkka Turtiainen, avainasiakaspäällikkö
Puh 0500 435 168
Janne Sainio, avainasiakaspäällikkö
Puh. 0207 639 306